GARGŽDIŠKIŲ ATSILIEPIMAI APIE PARKO VYSTYMO ALTERNATYVAS (1)

Alėja tarp "Kranto" vid. mokyklos ir miesto stadiono

Gyvenu Gargžduose, todėl pamaniau, jog vertėtų išsakyti savo nuomonę dėl parko atnaujinimo. Man asmeniškai priimtinesnis atrodo antrojoje alternatyvoje pateiktas skvero erdvės variantas, t.y. neapimantis karių kapinių – tai būtu įdomu, nauja ir gražu. Apjungiant karių kapines, skveras užimtų daugiau teritorijos nei jam reikia – geriau jį praplėsti tik truputi. Patekimas į parką iš „Kranto“ vidurinės mokyklos pusės, mano nuomone, tinkamesnis antrojoje alternatyvoje, t.y. alėjos tipo erdvė – gautųsi šioks toks balansas, nes vienoje parko pusėje būtų modernus skveras, o kitoje – natūraliai atrodanti alėja. Ačiū už išklausymą.

Titas
2011-01-13

Tiltas per Minijos upę

Peržiūrėjau pasiūlymus dėl parko pokyčių. Man labiausiai patinka 2 ir 3 variantų sujungimas. Mano galva, tokiu būdų parkas būtų patrauklesnis bei galintis pasiūlyti nemažai užsiėmimų. Aš suprantu, jog parko senąjį veIdą atspindės tik takelių tinklas. Labai būtų šaunu, jeigu tiltelis per Miniją būtų suprojektuotas ne modernistine, o XIX a. romantizmo maniera. Kartu, tokia pat maniera, galėtų būti įrengta apžvalgos aikštelė, ar koks kitas objektas. Tai būtų priminimas apie parko ištakas.
Ernestas
2011-01-15

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą